Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

Cviky pro elegantní ruce a ploché bříško

Chceš se pomalu začít připravovat na sezónu plavek? Představujeme ti sadu cviků, které tě po pravidelném opakování dovedou k elegantním rukám a pevnému bříšku.

1. SADA: cviky pro ruce

1. cvik: Připrav si poličku: (stoličku, štokrle, shod, nižší židli) obrať se k tomuto vyvýšenému místu zády a opři se o něj rukama. Ruce pokrč v loktech a pomalu se spouštěj dolů a pak zpět do výchozí pozice. Pozadí je vždy ve vzduchu.

2. cvik: Další cvik začneš v pozici pánského kliku, jinak pojmenovaného vysoký plank. Těžiště postav na levý loket a poté i pravý, aby ses ocitla v nízkém planku. Opět se narovnej v levém a nato i v pravém lokti. Ocitneš se ve výchozí pozici.

  

Napij se vody, dej si minutu pauzu a můžeš pokračovat další sadou kardio cviků.

2. SADA: kardio cviky

1. cvik: Ve výchozí pozici se postavíš rovně, nohy u sebe, ruce podél těla. Poté, současně s poskokem zdvihneš ruce vysoko nad hlavu a rozšíříš nohy. S dalším poskokem se vrátíš do výchozí pozice.

2. cvik: Postav svá chodidla na šířku ramen. Prsty pravé ruky se dotkni levé nohy, přetoč tělo a zopakuj to samé s druhou rukou. Cvik pokračuje výskokem, kdy se snažíš ve výskoku co nejvíce protáhnout ruce i nohy.

  

3. SADA: cviky pro ploché bříško

1. cvik: lehni si na záda. Nohy jsou zvednuty kolmo do vzduchu, kolena jsou napnutá. S pomocí břišních svalu se pokus co nejvíce přitáhnout prsty obou rukou k prstům na nohou.

2. cvik: výchozí pozicí je pozice vysokého planku, kdy zatneš břišní svaly, pro udržení dokonale rovného držení zad. Nejdříve přitáhni pravou nohu proti levému lokti, vrať nohu zpět a cvik zopakuj s nohou levou – jako kdyby ses snažila lézt.

  

Opět následuje krátká pauza.

4. SADA: kardio cviky

1. cvik: Postav svá chodidla na šířku ramen. Prsty pravé ruky se dotkni levé nohy, přetoč tělo a zopakuj to samé s druhou rukou. Cvik pokračuje výskokem, kdy se snažíš ve výskoku co nejvíce protáhnout ruce i nohy.

2. cvik: Vyskoč do vzduchu, co nejvýš to jde, ruce nad hlavu, nohy od těla. Po dopadu přejdi do vysokého planku a odpočítej v něm 15 sekund.

  

Super! Už cítíš změny na svém těle?

Pokud potřebuješ malou výpomoc, mrkni na náš Carni Fit, ten zaručeně znásobí výsledky tvého úsilí.


← Zpět na blog