Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

7 triků proti emocionálnímu přejídání

Nemáš vlastně hlad, ale přesto chceš něco sníst? Tomu se říká emocionální přejídání. Dochází k němu především, když jsi citově vyčerpaná a tvoje tělo hledá útěchu v jídle. Máme dobrou zprávu - dá se tomu zabránit, tady je 7 triků!


1. Dýchej klidně

Ve chvílích, kdy cítíš potřebu přejídání, se zkus uklidnit. Potřeba přejídání často vzniká kvůli strachu, že tělo nebude mít dostatek potravy. Tento podnět lze často obtížné zvládnout, proto se v tomto okamžiku pokoušej zklidnit dýchání s hlubokým nádechem a výdechem.


2. Užívej si jídlo

Je důležité, aby sis jídlo vychutnávala a jedla pomalu, ať už je to něco velmi zdravého nebo něco hříšně sladkého. Tvůj mozek tak bude více soustředěný a sám tě pak informuje, kdy máš dost a je třeba přestat jíst.


3. Jez zdravé jídlo

Tvoje tělo zjistí, když budeš jíst jídlo, které má dostatek živin, a ustaví tvou touhu po přejídání. Tak schválně, kdy ses naposledy přejedla třeba mrkve? :)


4. Udělej si čas na pohyb

Pohyb uvolní tvoje tělo i mysl, takže si vezmi čas na procházku, jógu, běhání ... Když jsi ve stresu, tvoje tělo často hledá útěchu v jídle, ale pohybem tuto touhou omezíš.

 

5. Rozmazluj se

Je velmi důležité, aby sis udělala čas pro sebe a užívala si ho. Ať už je to masáž, manikúra, nebo jen odpolední čaj a tvůj oblíbený časopis. Zablokuj si ve svém denní rozvrhu každý den chvilku pro sebe. Zasloužíš si to!

 

6. Prožij čas se svými blízkými

Trávení času s tvými blízkými ti pomůže uvolnit se, což výrazně sníží nutkání přejídat se.


7. Flat Tummy tobolky před jídlem

Flat Tummy tobolky díky extraktu z garcinie kambodžské zmírňují pocit hladu a chutě na “něco dobrého”. Garcinie také zvyšuje hladinu hormonu štěstí (serotoninu) v krvi, a tak zabraňuje přejídání v důsledku špatné nálady.

 


← Zpět na blog