Doručení do 4–6 pracovních dnů

Doprava ZDARMA nad 1000 Kč

100% záruka vrácení peněz

Bezplatná pomoc: 225 850 048

Blog

Štíhlá bez námahy – POMOCÍ CHŮZE!

Ahoj krásko! Přemýšlela jsi někdy, jak se připravit na léto? Zima se blíží ke svému konci a stále si nenašla sílu pro intenzivní trénink (běh, fitko), nebo možná jsou fitka v tvém okolí drahé a raději by si peníze utratila za něco jiného?

Mám pro tebe naprosto jednoduché a zcela bezplatné řešení! Chůze :) ČTI DÁL!

Chůze se stala velmi populární u lidí, kteří chtějí zhubnout, mnoho lidí ale stále neví, že chůze může být mnohem efektivnější než běh, pokud chceme hubnout.

Může být chůze opravdu cvičení? 

Ano, samozřejmě! Chůze je považována za malou až střední aktivitu – vše záleží na tom, kolik jsi toho ochotna nachodit. Tento typ cvičení je ve skutečnosti ideální pro spalování tuku, jelikož jde o aktivitu v nízké intenzitě, pomáhá efektivněji odbourávat přímo tukové zásoby.  

Je to vlastně jednoduché cvičení a nezatěžuje klouby, takže ho můžeš dělat téměř každý den a účinek hubnutí bude stejný, jako při namáhavém běhu, kdy trpí tvá kolena a šlachy!

Pokud budeš chodit 10 000 kroků denně, spálíš asi 3 500 kcal týdně, což odpovídá 0,2 kilogramů tuku. Což znamená, že samotnou chůzí můžeš za 2 týdny zhubnout téměř půl kila tuku, což je prostě perfektní!

10.000 kroků/denně = - 3.500 kcal / týdně = - ½ kg za 2 týdny

Kolik je 10 000 kroků

10 000 kroků je asi 1 hodina chůze, ale samozřejmě záleží na tvé kondici, jak rychle chodíš, na terénu, apod.

Nikdo samozřejmě nebude počítat každý krok, který udělá, ale děkujme za dnešní technologie, která to za nás spočítá! Chytré telefony, hodinky a různé aplikace ti pomůžou, pokud chceš vědět, kolik kroků jsi ušla a zda potřebuješ přidat, nebo klidně i ubrat. :-)

Nejlepší způsoby, jak sledovat svou aktivitu:

  • Krokoměr
  • Chytrý telefon
  • Chytré hodinky
  • Aplikace pro sledování aktivit

Chůze pro kondici i sílu

Pokud jde o chůzi, je nejlepší kombinovat chůzi pro zvýšení kondice a zvýšení síly. Co přesně to znamená?

V případě kondice se zaměřujeme na dlouhé procházky (řekněme procházky v parku, podél řeky), v případě zvýšení síly, procházky, které jsou v rychlém tempu a v náročnějším terénu (například procházky v kopcovitých nebo hornatých oblastech).

Stručně řečeno, je nejlepší kombinovat rychlou chůzi s dlouhými procházkami.

Krátká chůze, ale tempem, které zrychluje srdeční frekvenci do té míry, že během aktivity nemůžeš ani mluvit a dlouhé, relaxační procházky s nízkou intenzitou.

Jak začít?

Opravdu to záleží na tobě. Doporučujeme provést jednoduchý test – vyzkoušej si ujít 10 000 kroků na ostro!

Nemůžeš?

Pokud nemůžeš ujít až 10 000 kroků najednou (i když jdeš opravdu pomalu), zaměř se na svou kondici a každý den pomalu zvyšuj počet kroků. Pokud tě kolena a svaly začnou bolet, udělej si 1 den pauzu. Když konečně zvládneš ujít 10 000, můžeš přejít do další fáze!

Zvládla jsi 10.000 kroků!

Pokud pro tebe už není 10 000 kroků problémem, začni pomalu chodit každý den střídavým tempem: 10 minut pomalu, 5 minut rychle. 

10.000 kroků je pro tebe nic!

Pokud ti 10 000 kroků zní směšně, a to i při 5 minutách rychlé chůze v intervalech, můžeš začít s 15 000 kroky denně.

Nejdříve se zaměř na vytrvalost a poté, když dosáhneš svého cíle, pomalu začni s intervaly: 5 minut svižné chůze každých 10 minut. Pokud můžeš, vyzkoušej tento intervalový trénink i do kopce.

Jak zdvojnásobit proces hubnutí

Pokud je tvým cílem dostat se ještě do léta do formy, musíš vzít svůj trénink chůze velmi vážně. Začátek možná bude těžký, ale uvidíš, že pomalu se to stane nepostradatelnou součástí tvého života! A nejenže budeš vypadat TOP, ale budeš se také cítit skvěle, zdravěji a plná energie.

Tady je několik tipů, jak vytěžit maximum z chůze: 

  1. Začni den chůzí: Cvičení na lačný žaludek je nejlepší pro spalování tuku. 60-90 minut chůze v časných ranních hodinách je nejlepší, pokud se chceš rychle zbavit nadbytečných kilogramů.
  2. Pokud nemáš čas, tak se do toho opři tak rychle, jak jen můžeš: To zvýší tvou sílu a spálí mnohem více kalorií než jen při dlouhých procházkách.
  3. Využij každou trochu na procházky: I když je to jen za 5 nebo 10 minut
  4. Chůze do kopce zvyšuje sílu více svalů na nohou a hýždích, na rozdíl od chůze po rovině. Pokud takto budeš chodit pravidelně, pomůže ti to získat bombový zadek! :-)
  5. Kombinuj procházky s aktivním životem: Pokud jde o hubnutí, je každá činnost velmi důležitá. Samozřejmě jít do fitka nebo si zacvičit doma je skvělá volba, ale i úklid domu nebo vyběhnutí schodů místo výtahu, chůze s přítelem místo sezení u kávy nebo i dřepy při sledování televize jsou skvělým doplňkem tvých každodenních aktivit.
  6. Užívej si to: Chůze není jen o tréninku. Je to i skvělý druh meditace a perfektní pomocník pro odbourání stresu. 
  7. Vyzkoušej náš spalovač tuku Fat Burner před odchodem na procházku: Fat Burner obsahuje nejčistší L-karnitin, který nejlépe funguje při pomalém nebo mírném cvičení. Pomáhá tvému tělu spotřebovávat více tuku při jeho používání pro energii. Co více chtít!

To znamená, že s pomocí Fat Burner budeš mít více energie, budeš moci chodit rychleji a více, a současně zdvojnásobíš spalování tuku. Nejlepší výherní kombinace, kterou si můžeš přát!


Zpět na blog