Kromě regionů v karanténě, zpracováváme a odesíláme všechny objednávky jako obvykle bez omezení. Doručení do 3 - 5 pracovních dní.

Bezplatná pomoc: 225 850 048

Blog

7 super zábavných cvičení na zadek, které můžeš dělat doma!

Je tvým snem mít krásně kulatý zadeček? Na všech sociálních sítích sleduješ dívky, které mají perfektně vytvarované hýždě a ty se divíš, jak toho dosáhly?

Kryjeme ti záda! Nyní, když musíš zůstat v pohodlí svého domova, zapni nějakou dobrou hudbu a následuj naše úžasná cvičení na tvarování zadečku a brzy uvidíš úžasné výsledky! A navíc zkrátíš si tak dlouhou chvíli - dvě mouchy jednou ranou!

O klasických, starých dobrých dřepech jsme už slyšeli! Ale proč nepřidat něco extra pro opravdu tvarovaný zadek, jako ty, které vidíš na instagramu! Tyto dívky musí udělat maximum pro dosažení takové dokonalosti!

Ale neboj se, není to tajemství, a můžeš toho dosáhnou i ty! Stačí si vybrat správná cvičení! Zpočátku to může být obtížné, protože tvé tělo není na tento typ cvičení zvyklé, ale pokud je budeš cvičit pravidelně (pro začátek 2x týdně), uvidíš očekáváné výsledky. Tak pojď na to! Bring the booty ON!

Abychom ti to usnadnili, udělali jsme pro tebe tréninkový plán pro nejlepší cvičení zaměřená přímo na zadek. Podle tvé fyzické kondice můžeš cvičení upravit podle sebe. Přidat počet opakování, vzít si do ruky činky nebo láhve s vodou, a tak dááále. Pojďme na to!

1. Zvedání zadečku a boků – Hip thrust

Lehni si na záda a pokrč nohy. Dávej pozor na dýchání. Nadechni se a s výdechem zvedni zadek a boky jak jen to jde. Zatni zadek a s nádechem běž pomalu dolů mírně nad podlahu. Opakuj cvik 30 vteřin, celkem 4-krát. Mezi jednotlivými opakováními udělej krátkou 10 vteřinovou pauzu.

2. Výpady na lavičce

Najdi mírně vyvýšenou lavici/židli. Jednou nohou udělej krok na lavičku, přenes váhu na koleno této nohy, zvedni se tak vysoko, jak jen dokážeš a následně se vrať pomalu zpět. Opakuj 10-krát každou nohu, celkem 4 kola. Mezi cvičeními udělej krátkou 10 vteřinovou pauzu.

3. Zvedání jedné nohy na zádech

Lehni si na záda s ohnutými koleny a nohama na podlaze. Natáhni jednu nohu. Dávěj opět pozor na dýchání. Při výdechu zvedni boky a  natáhnutou nohu a zatni hýždě jak jen můžeš. S nádechem se vrať zpět dolů mírně nad podlahu. Opakuj 30 vteřin každou nohu. Celkem 4 kola cvičení. Mezi jednotlivými opakováními udělej krátkou 10 vteřinovou pauzu.

4. Dřep se zvedáním paty

Dalším cvičením je dřep na vyšší úrovni. Není to složité, ale funguje to! Vlastně uděláš klasický dřep, ale když jsi ve dřepě, zvedneš paty. Krásně procvičíš i lýtka. Udělej 10 opakování ve 4 sériích. Mezi jednotlivými opakováními měj 10 vteřinovou pauzu.

5. Zanožování (zvedání nohy do zadu)

Běž na všechny čtyři, kolena od sebe a zápěstí pod ramena ramena. Ohni nohu v úhlu 90 stupňů a zvedej jednu nohu za sebe, tak vysoko, jak je to možné, a udržuj své boky rovné. Toto cvičení opakuj 30 vteřin, poté vyměň nohu a udělej dalších 30 vteřin. Celé opakuj 4-krát. Mezi jednotlivými opakováními měj 10 vteřinovou pauzu.

6. Boční chůze v dřepu

Postav se do dřepu, udělej několik kroků na jednu stranu a zpět na druhou. Toto opakuj 30 vteřin celkem 4-krát. Mezi jednotlivými opakováními měj 10 vteřinovou pauzu.

7. Boční plank

Opři se bokem na jednu paži a jednu nohu. Ohni kolena v úhlu 90 stupňů a zvedej jednu nohu a boky tak vysoko, jak jen můžeš. opakuj 30 vteřin, pak vyměň strany. A toto cvičení opakuj 4-krát s krátkými přestávkami mezi jednotlivými opakováními.

Vyzkoušej Booty Tone pro rychlejší tvarování zadečku!

Kapsle Booty Tone přeprogramují tvé tukové buňky a zabraní jejich hromadění. Fungují tak, že probudí hormon štíhlosti, který stimuluje spalování tuku na břiše a pomůže ti snadněji tvarovat zadek

Klikni a zjisti více!

Zpět na blog