Bezplatná pomoc: 225 850 048

Blog

5 způsobů, jak spalovat tuky i během odpočinku

Každému je jasné, že pokud chceme mít zdravé a vitální tělo, musíme zařadit do každodenního života pohyb. Podařilo se ti už věnovat cvičení alespoň půl hodiny každý den?

Pokud ano, blahopřejeme, protože takových je jen málo. Pokud mezi takové nepatříš, není se čeho obávat. Máme tady 5 způsobů, jak spalovat více kalorií i během odpočinku.

1. Kvalitnější spánek

Kvalitní spánek není důležitý pouze pro celkové zdraví, ale také pomáhá spalovat kalorie. Výsledky studií jsou zastrašující! Účastníci jedné studie spali pouze 5 hodin po dobu 5 dnů, během nichž průměrně přibrali 0,82 kg! Spánek je proto nesmírně důležitý pro zdraví a krásu, pomáhá také tělu regenerovat a dokonce spalovat kalorie přes noc. Tak utíkej brzy do postele a ujisti se, že spíš alespoň 8 hodin!

Night Burner Drink INTENSE

Vylepšený nápoj, který ještě intenzivněji potlačí večerní hlad, uvolní tělo a zvyší noční spalování tuků.

Night Burner Drink INTENSE -54%

Běžná cena: 499,00 Kč

Vaše cena: 227,00 Kč

× Zavřít

2. Vychutnej si šálek čaje

Starověký lék na mnoho nemocí, čaje jsou právě ty, které mají mnoho výhod. Jsou bohaté na antioxidanty, podporují lepší trávení a metabolismus a podporují spalování tuku.

3. Pij více vody

Věděla jsi, že naše tělo je tvořeno 60% vody a je nezbytné pro naprosto každou buňku v těle? Dobrá hydratace je klíčová a může eliminovat únavu, zlepšovat kognitivní schopnosti, udržovat pokožku krásnou a svěží a také může pomáhat při hubnutí. Navíc, když pijeme vodu, zůstáváme déle syti a říká se, že dostatečný příjem vody může vést k spalování více kalorií.

4. Používej svaly

Lidské tělo spaluje kalorie mnohem snadněji, pokud má více svalů, než když má hodně tuku. Což znamená, že čím více svalů máš, tím více kalorií spaluješ, i během odpočinku (dýchání, spánek, každodenní úkoly).

5 kg svalů během odpočinku spálí 50 kalorií denně, zatímco 5 kilogramů tuku potřebuje pouze 20 kalorií,“ říká výzkumník Yale University Christopher Wharton, Ph.D.

5. Vyzkoušej intervalový trénink

Intervalový trénink se skládá ze cvičení s vysokou intenzitou a krátkých přestávek. Tento druh tréninku můžeš věnovat aktivitám, jako je chůze, plavání, jízda na kole, tanec, skákání přes švihadlo apod. Nejlepší věc na tomto cvičení je, že trvá krátkou dobu, ale spalování kalorií trvá i dlouho poté, co jsme se cvičením skončili.

Staň se Wonder Woman!

Tyto tipy se ti mohou zdát trochu komplikované, protože je stále těžké držet krok se všemi povinnostmi každodenního života a proto máme účinnou pomoc – sadu Wonder Woman, která ti pomůže zůstat hydratovaná, urychlit tvůj metabolismus, očistit tvé tělo od toxinů a co je nejlepší, získat pevnou a vytvarovanou postavu!

Klikni & Objev sadu Wonder Woman + malou ukázku krátkých cvičení pro super vytvarované tělo a svaly <3

Sada Wonder Woman + bonbóny Shine Bright zdarma

Síla, energie, imunita a top tělo v jedné sadě!

Sada Wonder Woman + bonbóny Shine Bright zdarma -50%

Běžná cena: 1 217,00 Kč

Vaše cena: 608,00 Kč

× Zavřít

Víme, že se to zdá být složité, ale slibujeme, že jakmile začneš, stane se to mnohem jednodušší. A pokud budeš postupovat podle našich rad, nebudeš muset trávit hodiny a hodiny v posilovně, protože budeš úspěšně spalovat kalorie i při sledování tvé oblíbené série nebo při čtení tvé oblíbené knihy!

Zpět na blog