Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

JE PŘÍČINOU TVÝCH PROBLÉMŮ NADÝMÁNÍ? POJĎME SI O TOM PROMLUVIT…

Ano, víme… když se objeví otoky, je to naše noční můra a bohužel se to stane většině z nás. Je to nepříjemné, někdy to bolí a může to být často skličující, zvláště když máme plány a chceme být v naší nejlepší formě. Ačkoli otoky mohou být způsobeny mnoha věcmi, jsou také spojovány se zdravotními problémy, proto je důležité vyhledat lékařskou pomoc, pokud symptomy přetrvávají a způsobují bolest.

I když existuje několik příčin, které způsobují otoky, máme dobré zprávy… existují i malé krůčky, které můžeš udělat, abys zabránila  opuchlému břichu! Připravili jsme několik jednoduchých tipů, které můžeš denně následovat, abys předešla nebo zmírnila otoky.

Hydratace je důležitá!

Pravděpodobně to slýcháš často, ale pitná voda je životně důležitá pro prevenci otoků. Nedostatek vody je hlavní příčinou zácpy, která způsobuje otoky. Pokud pravidelně piješ hodně vody, odstraňuješ z těla všechny toxiny a umožníš střevům lépe fungovat. Snaž se vypít denně až 2 litry vody a brzy uvidíš rozdíl, a pak si jako bonus můžeš všimnout i dalších výhod, jako je dobře hydratovaná pokožka bez pupínků, zvýšený imunitní systém, atd. Pravidelným pitím vody také  pomáháš předcházet bolestem hlavy.

Pokud ti pitná voda nepřijde moc aktraktivní, nejlepším řešením jsou bylinné čaje.

Zjisti, co bys NEMĚLA jíst s potravinovým deníkem

Pokud tvůj žaludek pravidelně bobtná, je důležité pochopit, které potraviny to způsobují. Možná, že tvoje oblíbené potraviny způsobují takové nepříjemnosti, takže by bylo lepší, kdyby sis psala potravinový deník a poznamenala si, když se objeví otoky. Po určité době si všimneš jistého vzoru a tímto způsobem budeš schopna eliminovat nebo omezíš potraviny, které způsobují tvoje oteklé břicho. Pro většinu lidí jsou problémové potraviny obiloviny a mléčné výrobky, ale protože každý člověk je jiný, musíš naslouchat svému tělu.

Pravidelné cvičení

Uhodla jsi, pravidelné cvičení může pomoci snižovat otoky, tím, že naše střevní pohyby učiníme pravidelnější! Náš pot také uvolňuje sodík, který může pomoci zmírnit zadržování vody.

Doporučujeme, abys vyzkoušela i cvičení jógy, které se zaměřuje na břišní oblast. To ti pomůže zbavit se jakéhokoli stresu nebo napětí, které se může objevovat v oblasti břicha.

Hlídej si své porce

Konzumace příliš velkých porcí často vede k otokům a nepříjemnostem. Pokud se necítíš dobře po jídle větších porcí, snaž se snížit velikost porce a jez častěji během dne.

Ber to s klidem…

Dej si horkou koupel i ta udělá zázrakyl! Vodní teplo může zmírnit tvoji bolest a pomůže ti se zrelaxovat snížením úrovně stresu. Pusť si svou oblíbenou hudbu, zapal svíčky a vychutnej si naplno bublinkovou koupel.

A abychom ti pomohli ještě o něco lépe… věděla jsi, že nabízíme celou řadu produktů, které pomáhají snižovat otoky? Objev je níže!

← Zpět na blog