Bezplatná pomoc: (2) 2585 0048

Blog

Jednoduché cvičení, které ti pomůže k sexy postavě

Posilovna je příliš daleko, běhání tě nebaví a nemáš doma žádné sportovní pomůcky? Švihadlo je jednoduché řešení! Můžeš s ním cvičit venku před domem, v blízkém parku, nebo doma. Skákat přes švihadlo přece umíš už od dětství, kdy jsi s kamarádkami skákala panáka nebo gumu. :) 

Švihadlo je super! S ním budeš intenzivně cvičit s pomocí vlastní hmotnosti a po několika skocích budeš bez dechu. Jedná se o vynikající aerobní cvičení. To posiluje srdce a má velký vliv na metabolismus. Celé tělo se probudí a všechny svaly v těle se podílí na cvičení. Zlepšuje koordinaci, rychlost, sílu a vytrvalost.

Lehké poskoky, velké svaly

Skákáním přes švihadlo zpevňuješ hlavně hýždě a přední a zadní stehenní svaly. Navíc se dolní zádové a břišní svaly starají o rovnováhu.

Začni s pomalými a lehkými skoky. Dávej pozor, abys skákala po špičkách a ne na celá chodidla. Zkus se držet pravidelného cyklu, např. 30 poskoků a půl minuty odpočinku, nebo 1 minuta skákání a 20 sekund odpočinku. Takový cyklus můžeš opakovat například půl hodiny. Postupně můžeš tento cyklus prodloužovat, a to jak počtem skoků, tak délkou samotného cvičení.

Intenzivnější spalování tuků

Pro všechny druhy cvičení a tréninků potřebujeme hodně energie, kterou získáváme z jídla. Bez L-karnitinu, většina tuku, který jíš, nemůže být použita pro energii. Čím více je L-karnitinu, tím vyšší je spotřeba tuku, a tím méně tuku je ukládáno do tukových zásob.

L-karnitin ti rychle pomůže k sexy postavě
L-karnitin zvyšuje spalování tuků o 16%, vede k lepšímu rozložení svalové hmoty a 5násobně většímu úbytku tukové tkáně. L-karnitin je také účinný při zvyšování vytrvalosti a zlepšuje regeneraci po cvičení. To jednoduše znamená, že můžeš cvičit intenzivněji nebo déle, aniž bys cítila únavu.

← Zpět na blog